-Nattis Värld- -

Åh:D

Älskar känslan av att man har tränat:) Man mår så bra efteråt:) d blev en nice träning idag me Bahar<3.. äntligen behövde man nt gå ensam haha :P .. ska försöka o kma dit imon me..men då e d simning som gäller:) MAn får la passa på nu innan min kära speciella vecka kmr :P HAHA.. :)

Soft dag va d i skolan idag..Försov mej först som vanligt haha så blev typ 15-20 min försenad till italienska lektionen men aah .. :D sen håltimma o då trf jag Elena.. hängde me upp te LBS o såg nån konstig konsert grej dom hade där HAHAHA.. aah esteterna gör d mkt bättre måste jag nog säga:P haha.. Sen va d engelska lektion där vi kollar på BIG FISH som den då heter:) Faktiskt en bra film ... ska se fortsättningen på måndag o Jaana, läraren sa åt oss att ta me oss näsdukar.. oooh jag e en sån lipsill te filmer orka sitta o lipa i klassrummet HAHAHA :D:D ...

Ajaa..:) Nu e jag iaf hos Emelie..väntar på att hon ska kma från skolan hon slutar kl 18:00 stackarn, sen ska ba softa me henne o sen till sist åka hem :) Får se hur d blir senare utav dagen:) Men uppdaterar la mer sen :)
Byebye
//Natti

Kommentarer
Postat av: Elena

Eeey LBS är bättre än esteterna, don't lie to me :'(

2009-12-17 @ 20:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0