-Nattis Värld- -

2 Riktigt mysig dagar:D

Igår så va d först skola... kom dit fan 08:50 o börja 09:50..that suuucks!!! :(.. men aja..sen va d italienska o fan d..aah MVG PÅ PROVET;) meeeen aa e man bra så e man ;);) hahahha
Sen på håltimman gick jag o trf Jorge o va me honom lite<3 sen va d tbx te engelskan o sen tbx te Jorge o vi beställde kycklingrulle o såånt:) Kolla New moon o sådär..<3Riktigt mysigt bebe....
 
Sen va d kalas hos Katrin för o fira att Inti fyllde 14..den lilla skrutten börjar bli stor nu :D .. Sen va d ba hem o nana:D haha ..

Så idag va d skolan dååå o självklart på morgonen försov jag mej så jag missa gympan o halva svenska lektionen..ooops.. o de som tjatat om min frånvaro.. ajaaa:p.. sen va d geografi o sen den jävla klassrådet o fan d va riktigt nära me bråk me Nisse fan!!:P men aah jag kunde kontrollera mej lite fan men min ilska gjorde att stackars Emma nästan fick min väska i ansiktet för jag slängde den pga utbrott (A)..ooopssiii...
Sen satt jag i biblan me Shippen o försökte fatta matten eftersom vi har fettfackingmega prov imon :/.. fattar nada men aja vi satt där iaf:P

Så Shqiponje råka skriva fel siffra på uppgiften de skulle va 5 nt 4 så jag tänkte jag skulle rätta till d.. så vi satt mitt emot varandra så jag skrev ju från fel håll..

"Kolla vilken fin 5a jag gjorde"
"Eh, du vet väl att du gjort den bak o fram?"
"HAHA VAAH, o jag som tänkte va lika proffsig som Magnus(matteläraren) på att skriva uppifrån"
"Haha aah du kan nt ens skriva ett mattetal framifrån" med kaxxig ton

O vi båda börja as garva HAHAHA ..d e fan sant..d spelar ingen roll ifrån vilket håll d e jag kan fan nt skriva ett endaste tal rätt :(

Aja nu så efter skolan o sånt va d träningspass o fan va gött d va:D ba la mej raklång i bastun sen o ba nästan decka där i en halvtimme;) haha..
Nu e jag hos Emelie ffr o vi har lite mys o hennes kille e här oxå ... kuligt:).. ajaaaa nu får jag sluta skriva d börjar bli riktigt långt d häär..fiffaaan :D

Godnaaaatttt<3



//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0